Kategorije
Razno

Bye bye Mebanet

 S 01.12.2012. završen je proces pripajanja Međimurske banke d.d. PBZ-u, svi korisnici već sad bivše “Međimurske” banke dobili su brdo pošte. Ovisno o uslugama koje koriste  stigle su nove kartice žiro računa, tekućeg, deviznog računa, pet-šest stranica općih uvjeta, naknada troškova hvalospjeva i samohvala. Sve će pojeftinit ili ostat isto, baš me zanima.

I tako nakon dugo godina korištenja internet bankarstva Međimurske banke (Mebanet) danas sam se prvi put sreo s PBZ365@NET uslugom internet bankarstva PBZ-a. U jutarnjim satima su mi se obratili porukom o grešci koju ću im oprostiti zbog razumljivo opsežnog posla koji su trebali odraditi. Za svaki slučaj, zlu ne trebalo, prekjučer sam pustio u PDF kompletne promete u zadnjih dvije godine na Mebanetu jer koliko sad vidim prometi i plaćanja ostvareni u sustavu Mebaneta više neće biti vidljivi ni dostupni. Ne čudim se i ne dira me jer sam se osigurao u slučaju da se nađe neki pružatelj usluge i traži me potvrdu o uplati nekog prošlog računa, ne sjećam se da su u onoj silnoj poslanoj dokumentaciji predložili klijentima “skidanje” izvadaka, prometa ili potvrda o plaćanju.

Pozitivno iznenađenje na PBZ365@NET usluzi je prijepis predložaka, potrudili su se prebaciti snimljene predloške računa iz Mebaneta kako ih ne bi trebali još jednom unositi i snimati. Ajde da me konačno netko i pozitivno iznenadi ;). Izgled neću komentirati, relativno jednostavno sam našao sve to sam tražio. Što se tiče usability-a nisam još stekao stavove, pre malo vremena i operacija sam napravio te još nemam neki pravi uvid.

Od nedostataka, ako smijem primijetiti nedostaje mi opcija prikaza budućih priljeva na račun kojeg je Mebanet imao (npr. dospijeće oročenja u toku mjeseca).

Mebanet nije imao mogućnost uvida tj segment investicijskog ulaganja (investicijski fondovi) i stambene štednje. PBZ365@NET ima tu mogućnost no s obzirom na već višegodišnji trend (tj. pad kako gospodarstva tako i vrijednosti udjela investicijskih fondova) ovaj dio neću koristiti a ako se ostvare ove glasine da se ukidaju i poticaji na stambene štednje, ni ovu opciju više nikad neću koristiti.

Autor Marino Bobetić

35 godine / bavim se računalima, internetom / Oženjen, otac dvoje djece /Cakovec - Croatia

3 odgovora na “Bye bye Mebanet”

Poštovana, hvala Vam na komentaru. Na žalost moram se složiti s Vašom konstatacijom. Plaću smo isplaćivali dva tjedna nakon što sam ovo napisao i uvjerio sam se u nekompetentnost i nesusretljivost helpdeska. Funkcionalnost skupnih naloga je godinama iza MEBANET-a. Sreća moja što poslujemo i s RBA bankom pa smo obustave i poreze po općinama (što nam čini skoro pa stotinjak virmana) platili putem RBA internet bankarstva iako su mi oni bili drugi izbor u vrijeme funkcioniranja MEBANET-a.
Pozdravljam Vas u nadi da će se kroz koju godinu funkcionalnost PBZ-a barem malo približiti sad već bivšem MEBANET-u.

Poštovana, hvala Vam na komentaru. Na žalost moram se složiti s Vašom konstatacijom. Plaću smo isplaćivali dva tjedna nakon što sam ovo napisao i uvjerio sam se u nekompetentnost i nesusretljivost helpdeska. Funkcionalnost skupnih naloga je godinama iza MEBANET-a. Sreća moja što poslujemo i s RBA bankom pa smo obustave i poreze po općinama (što nam čini skoro pa stotinjak virmana) platili putem RBA internet bankarstva iako su mi oni bili drugi izbor u vrijeme funkcioniranja MEBANET-a.
Pozdravljam Vas u nadi da će se kroz koju godinu funkcionalnost PBZ-a barem malo približiti sad već bivšem MEBANET-u.

Moram napomenuti da je Vaš članak napisan prilično suzdržano. Mebanet je ipak bio napredan sustav u odnosu na PBZ365NET, a pogotovo u odnosu na PBZCOM@NET. Prelazak s Mebaneta na ove nove sustave napravljen je sve samo ne usklađeno! Mislim da je prestrašna činjenica da se 03.12.2012. još nisu mogle isplatiti plaće. I to sve zbog bankaraskog sustava nametnutog nam iz Zagreba. Da ne spominjem da su nam na Helpdesku odgovorili neka se strpimo da će nam već netko poslati zaključinicu za kupoprodaju deviza jer da su oni velika banka i da ne mogu stalno odgovarati na naše pozive (ipak smo mi provincijalci), a u tom istom momentu je nama kamion čekao na utovar – dakle nije prolazila ni obična doznaka u inozemstvo. Sve u svemu, traljav prelazak s sustava koji je jako dobro funkcionirao na nešto što je po funkcionalnosti koju godinicu iza.

Odgovori